Co by měla obsahovat internetová stránka firmy
Není pochyb o tom, že moderní doba vyžaduje moderní řešení. A to se týká i firem. Před mnoha lety k propagaci stačila cedule před obchodem. Pak, s rozvojem tisku, přišla i reklama v novinách a jiných periodikách, stejně jako první letáky. Podobně následoval rozhlas a nakonec i televize. Zdálo by se, že nové platformy jsou už vyčerpány. Ale není tomu tak. Dnes se například přesouváme na internet.
Asi nikdo nebude protestovat, když řeknu, že internet se stává, ať už k dobrému či zlému, stále nepostradatelnější součástí našich životů, a to jak doma, tak i v práci. Pomocí něj si povídáme s rodinou či přáteli, seznamujeme se s novými lidmi, v práci komunikujeme se zákazníky i dodavateli, zkrátka žijeme prakticky plný virtuální život.
Tato skutečnost samozřejmě neunikla majitelům firem, kteří zde vidí příležitost k získání nových zákazníků. A zvláště proto, že prodej novin, ale i sledovanost televize, neustále klesá. A není divu, koneckonců si veškeré informace můžeme najít na síti, a stejně tak si zde pustíme jakýkoliv filmy či seriál.
Nemůžeme se tedy divit, že dnes má každá firma svou vlastní internetovou stránku, jako je například https://www.seoconsult.cz/seo-optimalizace-google či https://www.seoconsult.cz/seo-pro-wordpress. Ovšem mít vlastní web k úspěchu nestačí. Je také potřeba, aby nějak vypadal a aby zde zákazníci našli potřebné informace. Co by měl tedy obsahovat?
Na úvodní stránce bychom měli najít stručný popis firmy. Mělo by být jasné, čím se zabývá a jaké jsou asi její výrobky. Zkrátka by si zde zákazník měl utvořit první dojem. A ten, jak víme, hraje poměrně velkou roli.
Neměl by chybět ani katalog produktů či ceník. To jsou totiž věci, které budou zajímat nejvíce lidí. Pokud máte kamenné prodejny, měly by zde být i jejich adresy a otevírací doby. No a v neposlední řadě by zde měl být i kontakt na pověřené pracovníky, a to jak telefonický, tak e-mailový. Jen tak máte šanci na úspěch.